Informacje
W lipcu 2015 rozszerzyliśmy naszą ofertę o następujące produkty:
Etykiety zapachowe
Aromatyzowane etykiety o zapachu reklamowanego produktu. Bez potrzeby otwierania opakowania klient może poczuć zapach nie tylko perfum, kosmetyków, ale również świeczek czy produktów żywnościowych. Popularne zapachy owoców, lawendy czy zielonej herbaty stają się coraz bardziej modne obok oryginalnych zapachów przypraw, pizzy, chleba czy nowego samochodu. Aromamarketing to obecnie najszybciej rozwijający się rodzaj promocji i reklam produktu. Nuta zapachowa zawarta jest w bezbarwnym lakierze aplikowanym na etykietę. Zapach uwalnia się stopniowo poprzez pocieranie etykiety.
Etykiety na produkty ogrodnicze
- Przywieszki i pętelki ogrodnicze- rodzaj etykiet używanych w branży ogrodniczej: szkółkach leśnych, kwiaciarniach, sadach i sklepach ogrodniczych. Odporne na wilgoć, wodę, piasek, kurz i słońce. Pętelki występują w różnych rozmiarach i kolorach z możliwością zadrukowania w drukarkach termotransferowych.
- Strzałki ogrodnicze- wyprodukowane z PCV, stosowane do oznaczania roślin doniczkowych i sadzonek w szkółkach aplikowane bezpośrednio do ziemi lub piasku. Strzałki są dostępne w kilku standardowych kolorach m.in. zielonym, białym, pomarańczowym. Etykiety strzałki są przystosowane na nadruk w drukarkach termotransferowych.
Etykiety otwórz-zamknij
Etykiety foliowe z częściową dezaktywacją kleju, umożliwiające wielokrotne otwieranie i zamykanie produktu. Stosowane w opakowaniach produktów spożywczych takich jak makarony, kasze, wędliny i sery, kawa, herbata oraz chusteczki higieniczne dla dzieci, chusteczki czyszczące.
Etykiety zdrapki
Etykiety konkursowe i promocyjne. Pod warstwą srebrnej, ścieralnej farby można ukryć kod SMS, QR code lub hasło reklamowe. Zdrapki mogą być umieszczone bezpośrednio na etykiety na produkcie bądź oddzielnie.
Memo Labels
To samoprzylepne etykiety foliowe lub papierowe w formie naklejek aplikowane bezpośrednio na okładki książek lub czasopism albo wewnątrz pracy lub książki bezpośrednio na druk. Technologia osłabienia kleju w zależności od podłoża gwarantuje przyczepność, a jednocześnie nie uszkadza druku i nie pozostawia kleju na podłożu.
Peel Off
Etykiety, składające się z trzech stron, wykonane na podłożu papierowym lub folii. Ich zaletą jest możliwość zadruku po stronie z klejem. Dzięki dodatkowej powierzchni etykiety, można zwiększyć o ponad połowę ilość informacji bez zajmowania dodatkowego miejsca na opakowaniu produktu. Takie rozwiązanie stosowane jest w przypadku małych produktów i etykiet wielojęzycznych
Etykiety Booklet
Składa się z dwóch części: foliowej tylnej okładki fleksograficznej oraz offsetowej wkładki papierowej. Ilość stron wkładki (książeczki) oraz sposób falcowania (składania) jest dowolny. Najczęstsze kształty to kółka, prostokąty, trapezy. Zaletą wielostronicowych etykiet jest przede wszystkim pojemność informacji na małej powierzchni umożliwiająca umieszczenie tekstu w wielu językach bądź instrukcji obsługi. Etykiety sprawdzają się w branży farmaceutycznej, chemii przemysłowej produktach spożywczych oraz promocjach i konkursach. Specjalistyczne informacje dotyczą zastosowania, wskazań bądź przeciwwskazań zastosowania produktu, przepisów kulinarnych czy instrukcji obsługi.
Etykiety typu Sandwich
Etykieta z dwoma warstwami papieru silikonowego (podkładowego), która po naklejeniu na podłoże może zostać częściowo lub w całości przyklejona na inną powierzchnię. Etykiety typu sandwich wykorzystywane są w firmach kurierskich i w magazynach, administracji, biurach, poczcie oraz w telekomunikacji (numery na kartach SIM).
Etykiety termochromowe
Część grafiki etykiety wydrukowana jest ze specjalnej farby termochromowej, która w zależności od temperatury w jakiej znajduje się produkt (np. lodówka) zmienia swój kolor (odbarwia się). Efekt jest odwracalny. Możliwe opcje temperatury od 55 do -10 stopni Celcjusza. Dostępne kombinacje kolorystyczne: czerwony, niebieski, czarny, pomarańczowy.