Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin zakupów

     

Regulamin zakupów
 
   1.
    randi.pl to sklep internetowy , dostępny w domenie randi.pl, prowadzony przez PPHU Randi Sebastian Wróblewski z siedzibą w Straszynie przy ul. Słoneczna Dolina . Działalność gospodarcza wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP /www.firma.gov.pl/ pod numerem NIP 5791572496 oraz REGON 221804167. Klienci mogą skontaktować się z nami pod następującym adresem mailowym: randi@home.pl
       
   2.
      Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Zakup w sklepie internetowym www.randi.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu. Zawartość witryny internetowej www.randi.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego - pełni jedynie funkcję informacji handlowej. Stany ilościowe towarów mogą nie odzwierciedlać rzeczywistych stanów magazynowych.

   3.
      Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w złotych polskich. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.  

   4.
      Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy dokument sprzedaży (faktura VAT ,rachunek sprzedaży lub paragon). Aby otrzymać fakturę VAT, należy podać dane firmy oraz numer NIP.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT, nie muszą zawierać podpisu wystawcy, podpisu odbioru, pieczątki. Akceptując niniejszy regulamin Kupujący zgadza się na wystawienie faktury VAT w formie elektronicznej (Rozporządzenie Ministra Finansów z 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur .
       
   5.
      Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

   6.
      Możliwe są następujące formy płatności:  
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  • Gotówka - na miejscu w siedzibie firmy.
      Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

   7.
      Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

      W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

      Przesyłki są dostarczane w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.

  8.
      W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej.       
      
  9.
      Procedura reklamacyjna.
Kupujący, który stwierdził wady w zakupionym towarze odsyła go na adres Sklepu.
Przez pierwsze 14 dni od daty zakupu koszty zwrotu ponosi Sklep, po upływie 14 dni od daty zakupu koszty zwrotu ponosi Kupujący.
Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez pracowników sklepu lub serwis producenta (dystrybutora), który stwierdzi, czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.
Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe.
Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, które gwarantuje odpowiednią ochronę w transporcie kurierskim.
Poprzez wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego, Kupujący określa żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień.
Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega niniejszemu regulaminowi sklepu firmy PPHU Randi Sebastian Wróblewski i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej lub informacji udzielonej przez Sklep.
 
 
10.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Powyższe odnosi się jedynie do zakupów konsumenckich, czyli nie na fakturę VAT. Sprzedający, w szczególnych przypadkach, może odmówić realizacji zamówienia na określony towar w ramach zakupów konsumenckich. Dotyczy to głównie drogich produktów na zamówienie.
Zwrot (wymiana) towarów zakupionych na fakturę VAT jest możliwa za zgodą sprzedającego. W takich sytuacjach kupujący ponosi koszt zwrotu towaru a przy wymianie towaru -zwrotu i ponownej wysyłki towaru.
W przypadku gdy Kupujący otrzymał inne produkty od zamówionych, Sklep ponosi koszty wymiany produktów na właściwe (odbiór i dostawa).
     
  
 
11.
      Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów, w związku z zakupami w randi.pl jest PPHU Randi Sebastian Wróblewski.
 
12.
     Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi konta w randi.pl  oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki. Dane kontaktowe, za zgodą Klienta, wykorzystywane są również do przesyłania Klientowi przez PPHU Randi informacji o sklepie i świadczonych usługach. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.
 
13.
      Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

  14.
      Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.  

  15.
      Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
 
Dodatek:
Formularz odstąpienia od umowy
 
 

PPHU RANDI Sebastian Wróblewski
Słoneczna Dolina 1, 83-010 Straszyn
Tel.: 583049711, NIP: 579-157-24-96

 

Formularz odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

adresat:                      PPHU Randi Sebastian Wróblewski
adres do zwrotu:        Słoneczna Dolina 1, 83-010 Straszyn
e-mail kontaktowy:    randi@home.pl
telefon:                       (+48) 58 304 97 11

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)/ umowy dostawy następujących rzeczy/ o świadczenie następującej usługi(*):

Data zawarcia umowy(*)/ odbioru(*):

 ________________________________________________

Numer zamówienia:

 ________________________________________________

Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

  ________________________________________________

Adres konsumenta(-ów):

  ________________________________________________

Telefon kontaktowy konsumenta:

  ________________________________________________

E-mail kontaktowy konsumenta:

  ________________________________________________

 

Jeśli odstąpienie od umowy dotyczy tylko wybranych artykułów, prosimy o ich wyszczególnienie:

 

 Lp.

Numer artykułu

Nazwa produktu

Cena brutto

Ilość

Wartość brutto

 1

 _______________

__________________________

____________

____

______________

 2

 _______________

__________________________

____________

 ____ 

______________

 3

 _______________

__________________________

____________

 ____ 

______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr konta, na które ma zostać dokonany zwrot środków(*): ___________________________________

 

..............................                                                               ................................................
Data                                                                                                  Podpis konsumenta(-ów)

(*) Niepotrzebne skreślić                                                 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl